Storing & zelf hulp
We helpen je stap voor stap. Meestal is het zo opgelost.
Kies jouw toestel
Geen idee? Dat is niet erg—kies “Ik weet het niet”.
Stap 1 — Krijgt de warmtepomp stroom?
Brandt het display? Staat de hoofdschakelaar aan?
Zet de groep/zekering en de hoofdschakelaar 10 sec. uit en weer aan. Brandt het display nu?
Stap 2 — Foutcode of rood lampje?
Zie je een foutcode of rood lampje op het display?
Noteer merk/type en de code (foto mag). Dit helpt ons sneller plannen.
Doe een zachte reset: houd Reset/OK 3–5 sec. ingedrukt. Wacht een paar minuten.
Stap 3 — Waterdruk & filters
Staat de druk rond 1.5–2.0 bar en zijn filters schoon?
Vul bij tot ~1.8 bar. Reinig de vuil-/magnetietfilter als die van buiten bereikbaar is.
Bel 088 464 7766
Alleen klanten. Houd je klantnummer of postcode + huisnr. bij de hand.
Buiten openingstijden? Mail naar storing@warmtebond.nl.
Buiten openingstijden? Mail naar storing@warmtebond.nl.
Stap 1 — Stroom & thermostaat
Display aan? Thermostaat 2–3 °C hoger gezet?
Check groep/zekering en hoofdschakelaar. Draadloze thermostaat? Vervang batterijen. Zet ketel 10 sec. uit/aan.
Stap 2 — Reset & foutcode
Na één reset: nog steeds foutcode of rood lampje?
Noteer merk/type en foutcode (foto mag). Dat versnelt onze hulp.
Eén reset uitgevoerd? Wacht even. Komt de ketel weer op gang?
Stap 3 — Waterdruk & lucht
Is de druk 1.5–2.0 bar? Radiatoren niet aan het borrelen?
Vul bij tot ~1.8 bar. Ontlucht borrelende radiatoren; zet daarna druk weer op ~1.8 bar.
Bel 088 464 7766
Alleen klanten. Houd je klantnummer of postcode + huisnr. bij de hand.
Buiten openingstijden? Mail naar storing@warmtebond.nl.
Buiten openingstijden? Mail naar storing@warmtebond.nl.
Bel 088 464 7766
Alleen klanten. Houd je klantnummer of postcode + huisnr. bij de hand.
Buiten openingstijden? Mail naar storing@warmtebond.nl.
Buiten openingstijden? Mail naar storing@warmtebond.nl.
